Priimame MasterCard, Visa, American Express ir visas kitas. Taip pat priimame mokėjimus per PayPal arba Apple/Google Pay. Jei nuspręsite naudoti vieną iš šių dviejų būdų, būsite nukreipti į PayPal arba Apple/Google Pay svetainę, kur būsite paraginti prisijungti ir apdoroti mokėjimą. Kai tik operacija bus baigta, būsite nukreipti atgal į mūsų prekybininko svetainę.
Dažniausiai užduodami klausimai
- Kokiais mokėjimo būdais galima atsiskaityti?
- Kada grįš pinigai, grąžinus prekes?
- Kur yra mano užsakymo patvirtinimas?
- Kodėl mano užsakymas buvo atšauktas?
- Kaip atšaukti užsakymą?
- Ar galiu pakeisti savo užsakymą?
- Kiek trunka siuntimas?
- Į kokias šalis siunčiate siuntas?
- Kiek kainuoja siuntimas?
- Ar galiu sekti savo užsakymą?
- Ar galiu grąžinti ar pakeisti prekę?
- Kaip grąžinti prekę?
- Mano užsakymas gautas, bet ne toks, kokio tikėjausi. Ką daryti?
- Kiek laiko užtrunka grąžinti prekę?
- Ar parduodate dovanų kuponus?
Mokėjimai
- Kokiais mokėjimo būdais galima atsiskaityti?
- Kada grįš pinigai, grąžinus prekes?
Kokiais mokėjimo būdais galima atsiskaityti?
Kada grįš pinigai, grąžinus prekes?
Mes siekiame grąžinti pinigus per 2 dienas nuo tada, kai prekė yra grąžinama mums. Tačiau atkreipkite dėmesį, kad dėl to, jog naudojame mokėjimų partnerius, mokėjimai gali būti grąžinti į Jūsų sąskaitą per 2–4 darbo dienas. Mes informuosime Jus el. paštu, kai tik Jūsų grąžinimas bus apdorotas.
Užsakymai ir pristatymas
- Kur yra mano užsakymo patvirtinimas?
- Kodėl mano užsakymas buvo atšauktas?
- Kaip atšaukti užsakymą?
- Ar galiu pakeisti savo užsakymą?
- Kiek trunka siuntimas?
- Į kokias šalis siunčiate siuntas?
- Kiek kainuoja siuntimas?
- Ar galiu sekti savo užsakymą?
Kur yra mano užsakymo patvirtinimas?
Tai automatiškai išsiunčiama jūsų el. pašto adresu, kai pateikiate užsakymą. Jei negavote užsakymo patvirtinimo per 24 valandas, susisiekite adresu info@glamorabeauty.lt, jei kiltų problemų dėl užsakymo. Prieš susisiekdami patikrinkite savo pašto dėžutės šlamšto ar šlamšto aplanką, jei užsakymo patvirtinimas buvo nukreiptas ten.
Kodėl mano užsakymas buvo atšauktas?
Paprastai užsakymus atšaukiame tik tada, kai kyla problemų dėl atsargų arba paprašėte atšaukti. Atsiprašome, jei jūsų užsakymas atšaukiamas dėl mūsų problemų. Visada pasiūlysime alternatyvų produktą ir kiek įmanoma greičiau grąžinsime visas sumokėtas sumas.
Kaip atšaukti užsakymą?
Nuo tada, kai pateikiate užsakymą, iki to momento, kai pradedame jį apdoroti, yra tik trumpas laikas. Jei susisieksite su mumis iš karto po užsakymo, adresu info@glamorabeauty.lt, galime atšaukti jūsų užsakymą, kol jis nebus apdorotas. Jei ne, išsiųsime jūsų užsakymą, o gavę galėsite jį mums grąžinti.
Ar galiu pakeisti savo užsakymą?
Deja, pradėję apdoroti užsakymą negalime pakeisti. Jei reikia užsakyti didesnį kiekį ar papildomą produktą, pateikite naują užsakymą internetu.
Kiek trunka siuntimas?
Užsakymai Lietuvoje ir į Baltijos šalis (Latviją bei Estiją) pristatomi per 3–5 darbo dienas nuo užsakymo patvirtinimo, kuris įvyksta per 24 valandas.
Labai stengiamės, kad Jūsų užsakymai pasiektų Jus kaip įmanoma greičiau, nes mums svarbu, kad liktumėte patenkinti savo patirtimi. Jei kiltų klausimų ar rūpesčių, nedvejokite kreiptis – visada esame pasiruošę padėti! 🤝✨
Dėkojame, kad renkatės mus, ir tikimės, kad Jūsų užsakymas suteiks daug džiaugsmo! 💛
Į kokias šalis siunčiate siuntas?
Siunčiame į daugumą pasaulio regionų. Tačiau pagrinde prekybą vykdome Baltijos šalyse.
Kiek kainuoja siuntimas?
Siuntimo išlaidos yra 2,45 EUR. Jei jūsų užsakymo vertė yra didesnė nei 80 eur, teikiame nemokamą pristatymą!
Ar galiu sekti savo užsakymą?
Siuntos sekimo kodą suteikiame tada, kai prekė yra įdedama į paštomatą. Apie tai būsite informuoti el. paštu arba SMS žinute. 😊
Grąžinimai
- Ar galiu grąžinti ar pakeisti prekę?
- Kaip grąžinti prekę?
- Mano užsakymas gautas, bet ne toks, kokio tikėjausi. Ką daryti?
- Kiek laiko užtrunka grąžinti prekę?
Ar galiu grąžinti ar pakeisti prekę?
Jūs tikrai galite grąžinti mums savo prekę per 14 dienų nuo jos gavimo, jei ji yra nepažeista, nenaudota ir yra originalioje pakuotėje su visomis etiketėmis ir pritvirtintomis etiketėmis. Deja, keitimo nesiūlome. Jeigu prekė gauta pažeista ar su defektu, susisiekite info@glamorabeauty.lt
Kaip grąžinti prekę?
Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda adresu info@glamorabeauty.lt. Jei grąžinimas vykdomas per 14 dienų atšaukimo laikotarpį ir atitinka mūsų grąžinimo kriterijus, el. paštu išsiųsime jums grąžinimo pažymą. Grąžindami mums, turite tai atsispausdinti ir pritvirtinti prie prekės pakuotės. Grąžinant prekę, apmokame siuntimo išlaidas (pažeistos prekės atveju)
Mano užsakymas gautas, bet ne toks, kokio tikėjausi. Ką daryti?
Tais retais atvejais, kai jūsų užsakymas atkeliauja sugadintas arba sugedęs, nufotografuokite atitinkamą produktą ir atsiųskite el. laišką mūsų klientų aptarnavimo komandai adresu info@glamorabeauty.lt, pateikdami išsamią informaciją. Atsakysime per 24 valandas. Jei prekė dėl kokių nors priežasčių jums nepatinka, mielai priimsime ją kaip grąžinimą, jei ji bus „kaip nauja“, originalioje pakuotėje su visomis etiketėmis.
Kiek laiko užtrunka grąžinti prekę?
Tai priklauso nuo vežėjo arba pristatymo būdo, kurį pasirinkote grąžindami prekę. Kai tik gausime jūsų grąžinimą, pranešime el. paštu. Pinigų grąžinimą siekiame apdoroti per 2-4 dienas nuo prekės gavimo į mūsų sandėlį, tačiau gali praeiti kelios dienos, kol bankas ar kredito kortelės teikėjas grąžins lėšas į jūsų sąskaitą arba kortelę.
Dovanų kuponai
- Ar parduodate dovanų kuponus?
Ar parduodate dovanų kuponus?
Taip, mes darome. Jie išduodami elektroniniu būdu el. paštu ir kiekviename yra unikalus nuorodos numeris. Mūsų dovanų kuponai yra idealūs, jei nesate tikri, kuo padovanoti tą ypatingą žmogų savo gyvenime. Vietoj to tiesiog nusipirkite dovanų kuponą, kurio vertė 10, 20 arba 50 USD. Dėl kuponų susisiekite info@glamorabeauty.lt